Sales munkatárs (irodatechnika)

Bravogroup Rendszerház Kft. hosszú évek óta meghatározó szerepet tölt be a hazai irodatechnikai piacon. A több mint 30 éves múltú, nyomtatópark kihelyezéssel és üzemeltetéssel foglalkozó magyar tulajdonú vállalat budapesti központjába keres munkatársat.

Ha csatlakozol csapatunkhoz, az alábbiakban lehet részed:

  • Versenyképes alapfizetés és jutalékrendszer, béren kívüli juttatások, céges autó
  • Stabil háttérrel rendelkező vállalat
  • Fejlődési lehetőség, szakmai képzések
  • Új kihívások, hosszú távú perspektíva
  • Céges rendezvények (csapatépítők, mozizás, közös reggelik), gyümölcsnap, irodai masszázs, sportolási lehetőségek

Az alábbi feladatok tartoznak majd Hozzád:

  • Új ügyfelek felkutatása
  • Meglévő üzleti kapcsolatok ápolása
  • Termékek és szolgáltatások értékesítése (irodatechnikai/telekommunikációs eszközök és szolgáltatások, irattározás, digitalizáció)
  • Konkurenciafigyelés
  • Ügyféligény felmérése, ajánlatok, szerződések elkészítése és nyilvántartása
  • Üzleti tárgyalások lebonyolítása

Téged keresünk, ha az alábbi elvárásoknak megfelelsz:

  • Minimum középfokú, elsősorban gazdasági, műszaki, vagy informatikai végzettség
  • Vállalati értékesítésben megszerzett minimum 1-2 éves tapasztalat (előny az irodatechnikai, informatikai termékek és szolgáltatások direkt értékesítési területén)
  • Hunter szemlélet és attitűd
  • Vevőközpontú gondolkodásmód, sikerorientált szemlélet
  • Magas szintű számítástechnikai ismeret (Excel, Word, Outlook)
  • Kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs készség
  • Önálló, precíz munkavégzés
  • Kifogástalan üzleti megjelenés, mobilitás
  • „B” kategóriás jogosítvány

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Közbeszerzési, EU-s és hazai pályázati rendszerek ismerete, pályázatírásban szerzett tapasztalat
  • Kiterjedt, releváns kapcsolati tőke

Egyéb információ az állásról:

  • Munkavégzés helye: Zugló
Skip to content