Key Account Manager (irodatechnika)

Bravogroup Rendszerház Kft. hosszú évek óta meghatározó szerepet tölt be a hazai
irodatechnikai piacon. A több mint 30 éves múltú, nyomtatópark kihelyezéssel és
üzemeltetéssel foglalkozó magyar tulajdonú vállalat budapesti központjába keres munkatársat.
Ha csatlakozol csapatunkhoz, az alábbiakban lehet részed:
- Versenyképes alapfizetés és jutalékrendszer, béren kívüli juttatások, céges autó
- Stabil háttérrel rendelkező vállalat
- Fejlődési lehetőség, szakmai képzések
- Új kihívások, hosszú távú perspektíva
- Céges rendezvények (csapatépítők, mozizás)
- Home Office
- Egészségmegőrző program: fitnesz lehetőség, gyümölcsnap
Az alábbi feladatok tartoznak majd Hozzád:
- Új ügyfelek felkutatása
- Meglévő üzleti kapcsolatok ápolása
- Termékek és szolgáltatások értékesítése (irodatechnikai/telekommunikációs eszközök és szolgáltatások, irattározás, digitalizáció)
- Konkurenciafigyelés
- Ügyféligény felmérése, ajánlatok, szerződések elkészítése és nyilvántartása
- Üzleti tárgyalások lebonyolítása
Téged keresünk, ha az alábbi elvárásoknak megfelelsz:
- Minimum középfokú, elsősorban gazdasági, műszaki, vagy informatikai végzettség
- Vállalati értékesítésben megszerzett minimum 1-2 éves tapasztalat (előny az irodatechnikai, informatikai termékek és szolgáltatások direkt értékesítési területén)
- Hunter szemlélet és attitűd
- Vevőközpontú gondolkodásmód, sikerorientált szemlélet
- Magas szintű számítástechnikai ismeret (Excel, Word, Outlook)
- Kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs készség
- Önálló, precíz munkavégzés
- Kifogástalan üzleti megjelenés, mobilitás
- „B” kategóriás jogosítvány
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Közbeszerzési, EU-s és hazai pályázati rendszerek ismerete, pályázatírásban szerzett tapasztalat
- Felsőfokú végzettség
- Kiterjedt, releváns kapcsolati tőke
Egyéb információ az állásról:
- Munkavégzés helye: XIV. kerület, Zugló