fbpx

Dolgozz velünk!

Töltsd fel önéletrajzodat a karrier adatbázisunkba

Miért jelentkezz hozzánk?

Kik vagyunk mi?

Vállalatcsoportunk meghatározó piaci szereplőként stabil hátteret biztosít munkavállalói számára.

Döntéseinket az elmúlt 25 év tapasztalataira alapozva hozzuk meg, emellett törekszünk üzleti környezetünk teljes körű megismerésére. Ezek eredményeként ügyfeleinknek magas színvonalú, személyre szabott kiszolgálást, munkatársainknak pedig vonzó munkahelyet kínálunk.

Számtalan lehetőség

Változatos portfoliónk lehetővé teszi, hogy munkatársaink kipróbálhassák magukat a különböző üzleti területeken, így megtalálva a számukra leginkább megfelelő pozíciót.

Ennek hatására nem csak ők, hanem vállalatunk is folyamatosan fejlődik, erősödik.

A fejlődés útján

Munkánk során kiemelkedő szerepet kap az innováció, így az újító ötletekre is mindig nyitottak vagyunk. Fontosnak tartjuk a folyamatos fejlődést és elkötelezett követői vagyunk a legújabb technológiai megoldásoknak.

Megfelelő környezet

Hétköznapjaink során ügyelünk a családias légkör kialakítására, cégünknél a különböző generációk egymást segítő együttműködése valósul meg.

Büszkék vagyunk rá, hogy nálunk valódi családtagok dolgozhatnak együtt!

  • Szeretnél egy stabil háttérrel rendelkező vállalatnál dolgozni?
  • Szeretnél olyan helyen dolgozni, ahol szakmai fejlődés vár?
  • Szeretnél olyan vállalatcsoportban dolgozni, ahol van előrelépési lehetőség?
  • Szeretnél olyan csapatban dolgozni, akikkel szabadidődben is szívesen találkozol?

Ha bármelyik kérdésre igen a válaszod, akkor itt a helyed!

Magyarország egyik legnagyobb magántulajdonban lévő infokommunikációs vállalkozása Téged is vár: számtalan területen kínálunk különféle munkaköröket, széles spektrumban nyújtunk lehetőséget, hogy kipróbálhasd magad.

Sikerünk a munkavállalóink szaktudásán és fejlődésén alapul, Rád is számítunk!

Aktuális pozíciók

Értékesítés

Junior sales munkatárs

A Bravogroup hosszú évek óta meghatározó szerepet tölt be a hazai irodatechnikai piacon. A több mint 30 éves múltú, nyomtatópark kihelyezéssel és üzemeltetéssel foglalkozó magyar

Érdekel »
Értékesítés

Key Account Manager (irodatechnika)

Bravogroup Rendszerház Kft. hosszú évek óta meghatározó szerepet tölt be a hazai irodatechnikai piacon. A több mint 30 éves múltú, nyomtatópark kihelyezéssel és üzemeltetéssel foglalkozó

Érdekel »

Tehetségeket keresünk

Agymenőkön, Star Trek-en és IT crowd-on nevelkedtél? Mindened a robotika, a blockchain és az okosotthon? A várakozásnak vége, elérkezett számodra a nagy lehetőség! Csatlakozz hozzánk és alkosd meg a jövőt Magyarország egyik legnagyobb magántulajdonban lévő cégcsoportjánál, a Bravogroup-nál! Tehetséges és érdeklődő ifjú padawanokat és mindenre elszánt geekeket keresünk gyakornoki programunkba!

Témakörök:

  • Energia - Smart Grid
  • IoT
  • AI
  • Blockchain
  • Smart home
2010-ben jelentkeztem a cégcsoporthoz tartozó Szervizpark Kft.-nél számlázónak. Feladatköröm hamar kibővült, a logisztika és a számlázás mellett beszerzési feladatokkal is megbíztak. Kollégáim a segítségemre voltak a beilleszkedésben ugyanúgy, mint a feladatok pontos elsajátításában. A Bravonet Kft. csapatát egészen a cég indulása óta erősítem. A cégcsoportnál eddig eltöltött 7 évben tapasztalatot szereztem a számlázás mellett a garanciális ügyintézésben, a karbantartási és szolgáltatási szerződések kezelésében, kereskedelmi asszisztensi feladatok ellátásban, és pénzügyi területen is. Belső működésünket annyira megismertem, hogy az új adminisztrációs kollégák betanításban is komoly feladatot kapok. Munkám elismeréseként 2011-ben és 2012-ben is „Kiváló dolgozó” címmel jutalmaztak, amire nagyon büszke vagyok. Szerencsésnek érzem magam, hogy egy ilyen kiváló csapat része lehetek.
Mészáros Krisztina
Még 2005-ben, iskola után jelentkeztem szerviztechnikusi állásra az akkor még Műszertechnika Rendszerház Kft. néven működő vállalat álláshirdetésére. Örültem, hogy pályakezdőként felvettek egy ilyen neves cég közel 40 fős nyomtató és fénymásoló szervizgárdájába. Itt a szakma legjobbjaitól tanulhattam. Közel egy évig jártam kollégákkal ügyfelekhez, ez idő alatt mindenki szívesen tanított és támogatott. Egy év után önállóan láttam el a rám bízott gépparkot. Mindemelett az évek folyamán rendszeresen részt vettem a gyártói tréningeken, megismertem az új típusokat. 2011-ben specialista munkakörbe kerültem, innentől nem egy adott gépparkot láttam el, hanem a kiemelt hibák megoldása és kollégáim támogatása volt a fő feladatom. A cég folyamatos fejlődésével párhuzamosan újabb gyártókkal kezdtünk el együttműködni. Többek között 2012-ben a Xerox márka került fel a termékpalettánkra, amelynek komplett menedzselésével, bevezetésével engem bíztak meg. A márka támogató technikusaként kiemelt feladatom volt a kapcsolattartás a gyártóval, és a kollégák szakmai támogatása. Ez az időszak szakmailag teljesen új irányt hozott, hiszen egy új gyártói környezetet kellett a céges környezetünkbe integrálni. Karrieremben az újabb előrelépés 2015 nyarán következett, amikor felkértek cégünk szervizének vezetésére. Ez óriási megtiszteltetés, ugyanakkor nagyon komoly kihívás is volt számomra. Jelenleg a 37 fős technikusi csapatért vagyok közvetlenül felelős, valamint országos szervizpartner-hálózatunkért, amely közel 70 alvállalkozót jelent. Mindezek mellett az általunk forgalmazott márkákkal – műszaki egyeztetés céljából – rendszeres kapcsolatot tartok fent. Ebben az izgalmas munkakörben is folyamatosan számíthatok kollégáim és főnököm támogatására.
Varga György
6 éve jelentkeztem gyakornoknak az EURO ONE Számítástechnikai Zrt-hez és bár gyakornokot akkor éppen nem kerestek, lehetőséget kaptam, hogy személyi asszisztensként elhelyezkedjek a fejlesztési területen. Az első pár hónap után fokozatosan bevontak a kollégák kisebb-nagyobb projekt feladatokba és közben rengeteget segítettek, hogy megismerjem a belső folyamatainkat, az ügyfélkezelést és az eszközrendszert, amivel dolgozunk. Mire az egyetemet befejeztem megkaptam életem első önálló projektjét, az MVM Paksi Atomerőmű intranet portáljának felhasználói támogatását (informatikai és kommunikációs támogatás). Az első év sikerei után az MVM Csoport többi társaságánál is bevezetésre került a szolgáltatás, ennek köszönhetően a következő 2-3 évben szinte csak tanácsadói tevékenységet végeztem. Rengeteg élményt és hasznos tapasztalatom szereztem ebben az időszakban. A projektvezetéssel 2 éve kezdtem el ismerkedni, a kezdeti nehézségek leküzdése után azt gondolom, hogy jót tett a váltás. Az új feladatkör szakmailag és emberileg is érettebbé tett. Bár a feladataim korábban is változatosak voltak, projektvezetőként sokkal komolyabb és összetettebb problémákat kell napi szinten kezelnem. Azt gondolom, hogy pályakezdőként, első munkahelynek az EURO ONE nagyon jó választás. Ad egy stabil, jó minőségű szakmai alapot, amivel gyakorlatilag a piacon bárhol megállhatjuk a helyünket és lehetőséget biztosít arra, hogy megtaláljuk, hogy melyik terület az, ahol a legtöbbet ki tudjuk hozni magunkból. Hiszek abban, hogy addig nem érdemes munkahelyet váltani, amíg mindent amit csak lehet, meg nem tanultam a kollégáktól. Minél jobban belelátok a többiek munkájába, annál kevésbé hiszem, hogy egyszer eljutok oda, hogy már nincs mit tanulnom tőlük.
Koncz Nelli

2014-ben csatlakoztam a cégcsoporthoz tartozó Bravophone Kft. csapatához, mint értékesítést támogató backoffice munkatárs. Feladataim közé a key account managerek munkájának segítése, a partnereinkkel való kapcsolattartás, a bejövő megrendelések kezelése és egyéb kereskedelmi asszisztensi feladatok tartoztaknak. Korábban más munkakörben dolgoztam, de a kollégáim támogatásával nagyon hamar sikerült elsajátítanom a feladataim sikeres elvégzéséhez szükséges tudást.

A Bravophone Kft-nél töltött évek során sikerült cégünk belső működését annyira megismernem, hogy a 2016-ban, az új vállalatirányítási rendszer bevezetésekor lehetőséget kaptam annak rendszeradminisztrátori folyamatainak ellátására.

Nagy büszkeséggel tölt el, hogy a munkám elismeréseként 2015-ben és 2017-ben is „Az év dolgozója” címmel jutalmaztak a cég vezetői.

Számomra a Bravophone Kft. nem csak egy átlagos munkahely, hiszen a vezetőim folyamatos lehetőséget biztosítanak ahhoz, hogy a bennem rejlő értékeket felszínre hozzam, kamatoztassam, és új területeken szerezzek versenyképes szaktudást.

Müller Ferenc

Az első diplomám megszerzését követően, 2007-ben pályakezdő értékesítőként kezdtem el dolgozni a Rightphone Kft.-nél.

Az első években a hálózatfüggetlen mobiltelefonok Telenor franchise hálózaton keresztüli értékesítése volt a feladatom. Ez elsősorban egy operatív munkakör volt, ahol lehetőségem volt megismerkedni a cégünk/cégcsoportunk működésével, az aktuális készülékportfólióval, a viszonteladói hálózatokkal, illetve piacot működtető mechanizmusokkal. 2011-től alkalmam nyílt az online irányba történő értékesítés fejlesztésére, amely új feladatokat és kihívásokat jelentett számomra. Ugyanebben az évben saját elhatározásra elkezdtem felmérni a B2B irányú értékesítési lehetőségeket, amelyben a vezetőim maximális támogatását élveztem. Ez a fajta szakmai támogató személet a mai napig változatlan a cég életében, a B2B értékesítés pedig gyakorlatilag önálló értékesítési csatornává nőtte ki magát, melynek stratégiai és operatív felelőse vagyok.

Az itt eltöltött több mint 10 év során számos jól működő kapcsolatot sikerült kialakítanom viszonteladói és gyártói oldalon egyaránt, valamint a Bravogroup cégcsoporton belül is. Az elért sikerekhez nagymértékben hozzájárult a jó csapat, amelyben dolgozhatunk, illetve az a fajta vezetői szemlélet, amely a kollegiális viszonyok kialakítására és az önálló munkavégzés támogatására épül.

Papp Róbert
Megszakítás