Junior sales munkatárs
A Bravogroup hosszú évek óta meghatározó szerepet tölt be a hazai irodatechnikai piacon. A több mint 30 éves múltú, nyomtatópark kihelyezéssel és üzemeltetéssel foglalkozó magyar
Vállalatcsoportunk meghatározó piaci szereplőként stabil hátteret biztosít munkavállalói számára.
Döntéseinket az elmúlt 25 év tapasztalataira alapozva hozzuk meg, emellett törekszünk üzleti környezetünk teljes körű megismerésére. Ezek eredményeként ügyfeleinknek magas színvonalú, személyre szabott kiszolgálást, munkatársainknak pedig vonzó munkahelyet kínálunk.
Változatos portfoliónk lehetővé teszi, hogy munkatársaink kipróbálhassák magukat a különböző üzleti területeken, így megtalálva a számukra leginkább megfelelő pozíciót.
Ennek hatására nem csak ők, hanem vállalatunk is folyamatosan fejlődik, erősödik.
Munkánk során kiemelkedő szerepet kap az innováció, így az újító ötletekre is mindig nyitottak vagyunk. Fontosnak tartjuk a folyamatos fejlődést és elkötelezett követői vagyunk a legújabb technológiai megoldásoknak.
Hétköznapjaink során ügyelünk a családias légkör kialakítására, cégünknél a különböző generációk egymást segítő együttműködése valósul meg.
Büszkék vagyunk rá, hogy nálunk valódi családtagok dolgozhatnak együtt!
Ha bármelyik kérdésre igen a válaszod, akkor itt a helyed!
Magyarország egyik legnagyobb magántulajdonban lévő infokommunikációs vállalkozása Téged is vár: számtalan területen kínálunk különféle munkaköröket, széles spektrumban nyújtunk lehetőséget, hogy kipróbálhasd magad.
Sikerünk a munkavállalóink szaktudásán és fejlődésén alapul, Rád is számítunk!
A Bravogroup hosszú évek óta meghatározó szerepet tölt be a hazai irodatechnikai piacon. A több mint 30 éves múltú, nyomtatópark kihelyezéssel és üzemeltetéssel foglalkozó magyar
Bravogroup Rendszerház Kft. hosszú évek óta meghatározó szerepet tölt be a hazai irodatechnikai piacon. A több mint 30 éves múltú, nyomtatópark kihelyezéssel és üzemeltetéssel foglalkozó
Számomra a Bravophone Kft. nem csak egy átlagos munkahely, hiszen a vezetőim folyamatos lehetőséget biztosítanak arra, hogy a bennem rejlő értékeket felszínre hozzam, kamatoztassam, és új területeken szerezzek versenyképes szaktudást.
Az első diplomám megszerzését követően, 2007-ben pályakezdő értékesítőként kezdtem el dolgozni a Rightphone Kft.-nél. Az első években elsősorban operatív munkakörben tevékenykedtem, ahol lehetőségem volt megismerkedni a cégünk/cégcsoportunk működésével, az aktuális termékportfólióval, a viszonteladói hálózatokkal, illetve piacot működtető mechanizmusokkal. 2011-től alkalmam nyílt az online irányba történő értékesítés fejlesztésére, amely új feladatokat és kihívásokat jelentett számomra. Ugyanebben az évben saját elhatározásra elkezdtem felmérni a B2B irányú értékesítési lehetőségeket, amelyben a vezetőim maximális támogatását élveztem. Ez a fajta szakmai támogató személet a mai napig változatlan a cég életében, a B2B értékesítés pedig gyakorlatilag önálló értékesítési csatornává nőtte ki magát, melynek stratégiai és operatív felelőse vagyok.
Az itt eltöltött több mint 10 év során számos jól működő kapcsolatot sikerült kialakítanom viszonteladói és gyártói oldalon egyaránt, valamint a Bravogroup cégcsoporton belül is. Az elért sikerekhez nagymértékben hozzájárult a jó csapat, amelyben dolgozhatunk, illetve az a fajta vezetői szemlélet, amely a kollegiális viszonyok kialakítására és az önálló munkavégzés támogatására épül.
2014-ben csatlakoztam a cégcsoporthoz tartozó Bravophone Kft. csapatához, mint értékesítést támogató backoffice munkatárs. Feladataim közé a key account managerek munkájának segítése, a partnereinkkel való kapcsolattartás, a bejövő megrendelések kezelése és egyéb kereskedelmi asszisztensi feladatok tartoztaknak. Korábban más munkakörben dolgoztam, de a kollégáim támogatásával nagyon hamar sikerült elsajátítanom a feladataim sikeres elvégzéséhez szükséges tudást.
A Bravophone Kft-nél töltött évek során sikerült cégünk belső működését annyira megismernem, hogy a 2016-ban, az új vállalatirányítási rendszer bevezetésekor lehetőséget kaptam annak rendszeradminisztrátori folyamatainak ellátására.
Nagy büszkeséggel tölt el, hogy a munkám elismeréseként 2015-ben és 2017-ben is „Az év dolgozója” címmel jutalmaztak a cég vezetői.
Számomra a Bravophone Kft. nem csak egy átlagos munkahely, hiszen a vezetőim folyamatos lehetőséget biztosítanak ahhoz, hogy a bennem rejlő értékeket felszínre hozzam, kamatoztassam, és új területeken szerezzek versenyképes szaktudást.
Az első diplomám megszerzését követően, 2007-ben pályakezdő értékesítőként kezdtem el dolgozni a Rightphone Kft.-nél.
Az első években a hálózatfüggetlen mobiltelefonok Telenor franchise hálózaton keresztüli értékesítése volt a feladatom. Ez elsősorban egy operatív munkakör volt, ahol lehetőségem volt megismerkedni a cégünk/cégcsoportunk működésével, az aktuális készülékportfólióval, a viszonteladói hálózatokkal, illetve piacot működtető mechanizmusokkal. 2011-től alkalmam nyílt az online irányba történő értékesítés fejlesztésére, amely új feladatokat és kihívásokat jelentett számomra. Ugyanebben az évben saját elhatározásra elkezdtem felmérni a B2B irányú értékesítési lehetőségeket, amelyben a vezetőim maximális támogatását élveztem. Ez a fajta szakmai támogató személet a mai napig változatlan a cég életében, a B2B értékesítés pedig gyakorlatilag önálló értékesítési csatornává nőtte ki magát, melynek stratégiai és operatív felelőse vagyok.
Az itt eltöltött több mint 10 év során számos jól működő kapcsolatot sikerült kialakítanom viszonteladói és gyártói oldalon egyaránt, valamint a Bravogroup cégcsoporton belül is. Az elért sikerekhez nagymértékben hozzájárult a jó csapat, amelyben dolgozhatunk, illetve az a fajta vezetői szemlélet, amely a kollegiális viszonyok kialakítására és az önálló munkavégzés támogatására épül.
By visiting our site, you agree to our privacy policy regarding cookies, tracking statistics, etc.