Contact Center (CC) üzletággal bővült a Bravonet

A Bravogroup hálózatokkal és telekommunikációval foglalkozó vállalatához korábban a NET’54 Üzleti Kommunikáció Kft-nél dolgozó csapat csatlakozott.
2016 októberétől ezzel a 21 fős csapattal hozta létre Contact Center (CC) üzletágát a Bravonet. A csapat jelentős tudással és tapasztalattal, valamint a legmagasabb szintű gyártói minősítésekkel rendelkezik az Avaya, a Nice, az Oracle és az IPC megoldásaihoz. A csapat integrálása révén biztosítottá vált a korábbi ügyfelek zavartalan kiszolgálása, a szoftverfejlesztések, licenszek, valamint a rendszertámogatási szolgáltatások területén.

„Örömmel érkeztünk a Bravonet stabil hátterű csapatába, mivel így tovább folytathatjuk azt a szakmai munkát, tovább építhetjük azt a kapcsolatrendszert mind a gyártóknál mind ügyfeleknél, amit eddig is örömmel végeztünk. A korábbi cég szerződéseit Bravonetként folytatva ügyfeleink továbbra is bízhatnak a megszokott minőségben és hatékonyságban.”

– mondta el Gasztonyi Gábor, a Bravonet CC divíziójának képviseletében.

Oszd meg ezt a hÍrt!

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Skip to content