Ügyfélkapcsolati megoldások

A Bravogroupnál olyan megoldásokat kínálunk, amelyek megbízható és hatékony módon kapcsolják össze partnereinket ügyfeleikkel a klasszikus és a legmodernebb kommunikációs csatornákat használva az ügyfélélmény maximalizálása érdekében.
Szakterületünk a vállalati kommunikáció, így a contact centerek, telekommunikációs rendszerek, hang, video és más digitális kommunikációs csatornák hatékony kezelése, üzleti folyamatokba integrálása.
Törekvésünk az, hogy vállalatánál, intézményében olyan telekommunikációs eszközrendszert alakítsunk ki, amely alkalmas a belső és/vagy az ügyfelekkel való korszerű kapcsolattartásra.
Együttműködésünk során felmérjük az üzleti igényeket, elemezzük a fejlesztési lehetőségeket és optimális megoldásokat kínálunk akár a meglévő rendszerek fejlesztésével vagy új alkalmazások beüzemelésével.
ICT szolgáltatásaink keretében számos nagyvállalati és kormányzati szereplő számára üzemeltetünk összetett, akár több gyártó rendszerének integrációjával létrejött megoldásokat 24/7 rendelkezésre állás mellett, a legmagasabb gyártói minősítéssel rendelkező szakemberekkel a háttérben. Természetesen kis- és középvállalatok számára is hatékony megoldásokat nyújtunk akár új rendszerek bevezetésével, akár a meglévők üzemeltetésével, támogatásával.
Az általunk szállított és üzemeltetett ügyfélkapcsolati megoldások (contact center) segítségével partnereink nagyszámú ügyfelet tudnak megszólítani, legyen szó a hagyományos telefonhívásról vagy a legmodernebb digitális kommunikációs csatornákról (chat, video, mobil). A minőségi ügyfélélményt a kommunikációs csatornák bármelyikén zajló megkeresések átfogó kezelése garantálja mind bejövő, mind kimenő kommunikáció esetén.

Forduljon hozzánk bizalommal!

Skip to content