DOLGOZZ NÁLUNK!

TÖLTSD FEL ÖNÉLETRAJZODAT KARRIER ADATBÁZISUNKBA

Jelentkezem

Miért jelentkezz hozzánk?

Stabilitás

Vállalatcsoportunk meghatározó piaci szereplőként stabil hátteret biztosít munkavállalói számára.

Döntéseinket az elmúlt 25 év tapasztalataira alapozva hozzuk meg, emellett törekszünk üzleti környezetünk teljes körű megismerésére. Ezek eredményeként ügyfeleinknek magas színvonalú, személyre szabott kiszolgálást, munkatársainknak pedig vonzó munkahelyet kínálunk.

Változatos portfolió

Változatos portfoliónk lehetővé teszi, hogy munkatársaink kipróbálhassák magukat a különböző üzleti területeken, így megtalálva a számukra leginkább megfelelő pozíciót.

Ennek hatására nem csak ők, hanem vállalatunk is folyamatosan fejlődik, erősödik.

Innováció

Munkánk során kiemelkedő szerepet kap az innováció, így az újító ötletekre is mindig nyitottak vagyunk. Fontosnak tartjuk a folyamatos fejlődést és elkötelezett követői vagyunk a legújabb technológiai megoldásoknak.

Családias légkör

Hétköznapjaink során ügyelünk a családias légkör kialakítására, cégünknél a különböző generációk egymást segítő együttműködése valósul meg.

Büszkék vagyunk rá, hogy nálunk valódi családtagok dolgozhatnak együtt!

Történeteink

  • Varga György
  • Koncz Nelli

2010-ben jelentkeztem a cégcsoporthoz tartozó Szervizpark Kft.-nél számlázónak. Feladatköröm hamar kibővült, a logisztika és a számlázás mellett beszerzési feladatokkal is megbíztak. Kollégáim a segítségemre voltak a beilleszkedésben ugyanúgy, mint a feladatok pontos elsajátításában. A Bravonet Kft. csapatát egészen a cég indulása óta erősítem. A cégcsoportnál eddig eltöltött 7 évben tapasztalatot szereztem a számlázás mellett a garanciális ügyintézésben, a karbantartási és szolgáltatási szerződések kezelésében, kereskedelmi asszisztensi feladatok ellátásban, és pénzügyi területen is. Belső működésünket annyira megismertem, hogy az új adminisztrációs kollégák betanításban is komoly feladatot kapok. Munkám elismeréseként 2011-ben és 2012-ben is „Kiváló dolgozó” címmel jutalmaztak, amire nagyon büszke vagyok. Szerencsésnek érzem magam, hogy egy ilyen kiváló csapat része lehetek.

Még 2005-ben, iskola után jelentkeztem szerviztechnikusi állásra az akkor még Műszertechnika Rendszerház Kft. néven működő vállalat álláshirdetésére. Örültem, hogy pályakezdőként felvettek egy ilyen neves cég közel 40 fős nyomtató és fénymásoló szervizgárdájába. Itt a szakma legjobbjaitól tanulhattam. Közel egy évig jártam kollégákkal ügyfelekhez, ez idő alatt mindenki szívesen tanított és támogatott. Egy év után önállóan láttam el a rám bízott gépparkot. Mindemelett az évek folyamán rendszeresen részt vettem a gyártói tréningeken, megismertem az új típusokat. 2011-ben specialista munkakörbe kerültem, innentől nem egy adott gépparkot láttam el, hanem a kiemelt hibák megoldása és kollégáim támogatása volt a fő feladatom.
A cég folyamatos fejlődésével párhuzamosan újabb gyártókkal kezdtünk el együttműködni. Többek között 2012-ben a Xerox márka került fel a termékpalettánkra, amelynek komplett menedzselésével, bevezetésével engem bíztak meg. A márka támogató technikusaként kiemelt feladatom volt a kapcsolattartás a gyártóval, és a kollégák szakmai támogatása. Ez az időszak szakmailag teljesen új irányt hozott, hiszen egy új gyártói környezetet kellett a céges környezetünkbe integrálni.
Karrieremben az újabb előrelépés 2015 nyarán következett, amikor felkértek cégünk szervizének vezetésére. Ez óriási megtiszteltetés, ugyanakkor nagyon komoly kihívás is volt számomra. Jelenleg a 37 fős technikusi csapatért vagyok közvetlenül felelős, valamint országos szervizpartner-hálózatunkért, amely közel 70 alvállalkozót jelent. Mindezek mellett az általunk forgalmazott márkákkal – műszaki egyeztetés céljából – rendszeres kapcsolatot tartok fent. Ebben az izgalmas munkakörben is folyamatosan számíthatok kollégáim és főnököm támogatására.

6 éve jelentkeztem gyakornoknak az EURO ONE Számítástechnikai Zrt-hez és bár gyakornokot akkor éppen nem kerestek, lehetőséget kaptam, hogy személyi asszisztensként elhelyezkedjek a fejlesztési területen. Az első pár hónap után fokozatosan bevontak a kollégák kisebb-nagyobb projekt feladatokba és közben rengeteget segítettek, hogy megismerjem a belső folyamatainkat, az ügyfélkezelést és az eszközrendszert, amivel dolgozunk. Mire az egyetemet befejeztem megkaptam életem első önálló projektjét, az MVM Paksi Atomerőmű intranet portáljának felhasználói támogatását (informatikai és kommunikációs támogatás). Az első év sikerei után az MVM Csoport többi társaságánál is bevezetésre került a szolgáltatás, ennek köszönhetően a következő 2-3 évben szinte csak tanácsadói tevékenységet végeztem. Rengeteg élményt és hasznos tapasztalatom szereztem ebben az időszakban.
A projektvezetéssel 2 éve kezdtem el ismerkedni, a kezdeti nehézségek leküzdése után azt gondolom, hogy jót tett a váltás. Az új feladatkör szakmailag és emberileg is érettebbé tett. Bár a feladataim korábban is változatosak voltak, projektvezetőként sokkal komolyabb és összetettebb problémákat kell napi szinten kezelnem.
Azt gondolom, hogy pályakezdőként, első munkahelynek az EURO ONE nagyon jó választás. Ad egy stabil, jó minőségű szakmai alapot, amivel gyakorlatilag a piacon bárhol megállhatjuk a helyünket és lehetőséget biztosít arra, hogy megtaláljuk, hogy melyik terület az, ahol a legtöbbet ki tudjuk hozni magunkból.
Hiszek abban, hogy addig nem érdemes munkahelyet váltani, amíg mindent amit csak lehet, meg nem tanultam a kollégáktól. Minél jobban belelátok a többiek munkájába, annál kevésbé hiszem, hogy egyszer eljutok oda, hogy már nincs mit tanulnom tőlük.

2014-ben a Mérnök Informatikus BSc oklevelem megszerzése után csatlakoztam az EURO ONE Számítástechnikai Zrt. kereskedelmi csapatához mint Office 365 megoldás szakértő.
Amikor bekerültem a cég életébe a munkaköröm is új volt a csapaton belül, ezért közösen alakítottuk ki az elvárásokat, határoztuk meg a tevékenységeimet.
Hamar megtapasztaltam a jó légkört és kollégáim támogatását, akiktől sokat tanultam miközben a piacról tapasztalatot szereztem.
Számomra elvárás volt az egyetem befejezése után, hogy a munka amit végzek élmény legyen ezt pedig maximálisan megtaláltam itt, mivel az ügyfeleknél folyamatosan új kihívásokkal találkoztam, amire egy jó csapattal támogatásával sikeresen megoldásokat adhatunk.
Mivel egy folyamatosan fejlődő termékkörrel foglalkoztam, lehetőséget kaptam az informatika más területeibe is betekintést nyerni és képezni magamat, miközben elvégeztem a programtervező informatikus mesterkézést.
További pozitívum, hogy felvételem óta a piac növekedésével és változásával, a pozícióm fejlődésére is lehetőséget kaptam.
Jelenleg a pénzintézeti ügyfelekkel foglalkozó területen dolgozom ügyfélmenedzserként képviselve a cég fejlesztési, IT információbiztonság és hálózatintegrációs, rendszerintegrációs területeit.
Egyetemi tanulmányaim során megtapasztaltam, hogy csapatban gondolkodva, egymást segítve többet érhetünk el és ez beigazolódott a munkahelyemen is, hiszen folyamatosan közösen építkezünk és új lehetőségeket keresünk, a céljaink eléréséért közösen dolgozunk.

Életképek a Bravogroupnál

Partnereink